Üdvözlünk a www.domdent.hu üzemeltetője, a Dóm-Dent Kft. internetes üzlet vásárlói között!
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a domdent.hu webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségeken veheti fel velünk a kapcsolatot:
Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Dóm-Dent Kft.
Cégjegyzékszám: 06-09-012919
Adószám: 14441417-2-06
Székhely: 6725 Szeged, Felhő utca 9.
Üzlet: 6725 Szeged, Felhő utca 9.
Ügyvezető: Maglóczki Tibor és Maglóczkiné Börcsök Judit
Telefonszám: 06-70-673-0278
Email: domdentkft@gmail.com
Megvásárolható termékek
Termékeink fogászati- kis és nagy gépek, berendezések, eszközök és kiegészítőik. Webáruházunkban böngészve pontos információt talál termékeink részletes adatlapjára kattintva.
A megjelenített termékeket online (elektronikus) vagy telefonos megrendeléssel lehet rendelni. Megrendelés esetén a termékeket házhoz szállítjuk, vagy személyesen átvehetők, szegedi üzletünkben a Felhő utca 9. szám alatti címen.
A termékekre vonatkozó megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját (lásd később). Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
Személyi adatok védelme
Megrendelés esetén szükségünk lesz az Ön adataira. Ezek az adatok szükségesek a számla kitöltéséhez, valamint az áru postázásához. a Vásárlók adatait kizárólag a saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. Az eladó fél nem vállal semminemű felelősséget a hibásan vagy hiányosan megadott adatokból keletkező problémákért, főleg, ha nem tüntetett fel érvényes telefonszámot vagy e-mail címet, melyen keresztül elérjük Önt. A Dóm-Dent Kft. a www.domdent.hu webáruház tulajdonosa és üzemeltetője kijelenti, hogy a rendszerünkbe regisztrált összes személyes adatot szigorúan bizalmasan és törvény szerint kezeljük. Adatait semmilyen körülmények nem szolgáltatjuk ki harmadik félnek sem más személyeknek. Ezen feltétel alól kivétel a szállító vagy kézbesítő cég. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről és az adatokkal az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járnak el.
Az áruházban való böngészés, keresés
A webáruházunkban tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül, regisztráció nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. Minden termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel. A termék nevére vagy fotójára kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik.
A legfelül középre elhelyezett keresőmezőben gyorsíthatja meg bármely termék gyorsabb megtalálását honlapunkon. A mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.
Megrendelés
A vásárlás regisztrációval vagy anélkül is lehetséges. Ezen a portálon végrehajtott megrendelés következményeként a vevő és az eladó között adásvételi szerződés jön létre. A megrendeléssel a vásárló kijelenti, hogy elfogadja az általános szerződési feltételeket és tisztában van a vásárlás rögzített menetével. Az érvényes megrendeléshez vagy a regisztrációhoz a vásárló a regisztrációs oldalon található valamennyi pontot köteles a valóságnak megfelelően kitölteni. E kötelezettség elmulasztásából eredő károkért, illetve a regisztrációs folyamat közben felmerülő technikai problémákért nem vállalunk felelősséget. Amennyiben a rendelését telefonon kívánja megtenni, ez ugyanazon feltételek mellett a távollévők között kötött szerződésekről szóló szabályozás értelmében az ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetséges. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Az árváltoztatás jogát cégünk fenntartja. A honlapunkon található kiegészítők kompatibilitása más termékekkel nem garantált. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. MInderre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése kizárólag számla ellenében történhet, melyet minden esetben kollégáink állítanak ki és küldenek el. A számla nem megegyező az automatikus visszaigazoló e-maillel. Téves megrendelés esetén visszautalásra kerül az összeg.
A megrendelések feldolgozása, igazolás
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 és 16 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárata után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelésről automatikus visszaigazolást küld rendszerünk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül. Nagyobb összegű, mennyiségű megrendelés esetén kérjük, hívja központi számunkat további információért (szállítás, árukészlet ellenőrzése).
A rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
2. Amennyiben Ön még nem regisztrált a domdent.hu webáruházba, de szeretne, a regisztráció gombra kattintva megteheti. Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, lépjen be és folytassa a vásárlást.
3. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben az nem megfelelő javítsa ki a plusz és mínuszjelek használatával. A TÖRLÉS feliratú gombbal ürítheti a bevásárlókosarát.
4. A folytatásért válassza ki az Önnek megfelelő megrendelési gombot, a megjelenő listából válassza ki a kívánt számlázási és fizetési módot. A megjegyzés rovatba írhat az eladónak bármilyen nemű információt, akár a kívánt szállítási időről is. Első vásárlás alkalmával kizárólag előre utalást követően vagy utánvétes fizetési opcióval áll módunkban elküldeni a csomagot. Többször visszatérő vásárlóink választhatják a banki átutalást vagy az utánvétes csomagküldést is. Személyes átvételre kizárólag Szegeden van lehetőség.
5. Miután mindent rendben talált, a KÜLDÉS feliratú gomb megnyomásával a rendelést véglegesítve rendszerünk továbbítja részünkre. A megrendelést követően automatikus visszaigazolást kap email címére. Amennyiben nem, ismételje meg a rendelést vagy hívja ügyfélszolgálatunkat.
Szállítási díj, csomagolás, postai díj
Utánvétes rendelés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával. A fizetendő végösszeg a számla alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Csomagküldési díjak:
35.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES! AZ ÁRAK AZ ÁFÁ-T TARTALMAZZÁK! A megrendelt árut az GLS futárszolgálatával küldjük Önnek. Az alábbiakban találja díjszabás táblázatunkat.
Fizetési lehetőségek
A vevő a következő fizetési lehetőségek közül választhat:
1. Előre utalás: a Dóm-Dent Kft. MKB bankintézetnél vezetett 10300002-10465606-49020016 számú bankszámlájára vagy a Raiffeisen bankintézetnél vezetett 12067204-01674953-00100008 számú bankszámlájára.
2. Utánvét: a csomag kézhezvételekor a futárnak készpénzben vagy bankkártyával fizetendő.
3. Átutalásos: a csomag kézhezvételét követően átutalásos számla alapján, melynek fizetési határideje 8 naptári nap. Az átutalásos számla mindenkori kiállítási jogát a Dóm-Dent Kft. fenntartja.
Szállítási határidő
A szállítási határidő minden 16:00-ig leadott rendelés esetén 1-2 munkanap, ha nincs feltüntetve másként. A 16:00 óra utáni rendeléseket másnap tudjuk feldolgozni, ezért a szállítás ebben az esetben 2-3 munkanap. Minden nap 15 órakor futárunk felveszi az összekészített csomagokat, melyek kézbesítése Magyarországon másnapra, azaz 24 órán belül munkanapokon 8 és 17 óra között megtörténik. Abban az esetben, ha valamely árucikkünk jelen pillanatban nincs raktáron, erről Önt e-mailben vagy telefonon értesítjük.
Csomagja státuszáról a következő telefonszámon érdeklődhet a GLS call centeren keresztül 7 és 20 óra között: +36 1 802 02 65
Szállítási korlát
A szállítási méretet meghaladó és a készülék helyszíni beüzemelését, betanítását igénylő termékek.
Sikertelen kiszállítás
A GLS futárszolgálattal történő szerződés alapján ingyenes másodszori kézbesítési kísérlet áll vevőink rendelkezésére. Kérjük, abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben valóban át tudja venni a csomagot és annak esetleges utánvétes költségét átvételekor ki tudja fizetni. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik, mely kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezek után a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. Amennyiben hiányosnak tartja a csomagot a kibontást követően vegy fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, mert előfordulhat véletlenszerű mulasztás vagy a termék hiányából fakadó részleges csomagküldés. Sérült csomagot ne vegyen át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át és jegyzőkönyv írása a helyes megoldás ebben az esetben.
Panaszkezelési lehetőségek
Panaszaival fordulhat ügyfélszolgálatunkhoz a következő elérhetőségeken:
Cím: 6725 Szeged, Felhő utca 9.
Telefon: + 36 62 424 072, + 36 62 426 438, + 36 70 673 0278
Email: domdentkft@gmail.com
Békéltető testület
Békéltető testület a vállalkozás székhelye szerint: Csongrád Megyei Békéltető Testület
Békéltető testület címe: 6721 Szeged, Párizsi körút 8-12.
Békéltető testület telefonszáma: (62) 554-250/118
Békéltető testület email címe: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Visszalépés a megrendeléstől
Minden bejegyzett megrendeléstől mindkét fél a megrendelést követő 24 órában (1 munkanap) telefonon vagy e-mailen keresztül visszaléphet. Az ilyen visszalépést kérjük az domdentkft@gmail.com címre küldeni.
Vásárlástól való elállás joga
A vevő a termék átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszajuttatni a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 19/2014. (IV.29.) Kormányrendelet szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vevő nem gyakorolhatja elállási jogát a romlandó termékek, illetve az előre csomagolt esetében, ha kibontotta azokat. A vevő elállása esetén eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat.
Termékszavatosság, kellékszavatosság, garancia
A www.domdent.hu internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Dóm-Dent Kft.- hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Dóm-Dent Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
3. Jótállás
A jótállás esetében a vállalkozás a polgári törvénykönyv rendelkezéseit tartja szem előtt.
Cégnév: Dóm-Dent Kft.
Cégjegyzékszám: 06-09-012919
Adószám: 14441417-2-06
Székhely: 6725 Szeged, Felhő utca 9.
Üzlet: 6725 Szeged, Felhő utca 9.
Ügyvezető: Maglóczki Tibor és Maglóczkiné Börcsök Judit
Telefonszám: 06-70-673-0278
Email: domdentkft@gmail.com
Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.
Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is!
Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni. (Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme: 6725 Szeged, Felhő utca 9. Dóm-Dent Kft.